Map rumah gua

Map rumah gua

Tuesday, July 6, 2010

Ayam Piru Buff (koko) teruna dan dara untuk ditukar dengan anak muda merak @ jantan dewasa seekor

(Sudah Dapat, Settle)

06/07/2010
Salam...

kepada semua pelawat pelawat laman blog ini. Di sini saya ingin membuat tawaran bahawa saya mempunyai sepasang anak muda ayam piru koko(buff) berumur 7 bulan untuk ditukarkan dengan anak muda merak (Indian Peacock) tidak kira sebesar mana janji berumur sebulan dan ke atas atau pun dengan seekor jantan dewasa merak. Oleh itu, jika anda berminat bolehlah menghubungi saya dengan kadar yang segera ditalian 012-5818212.

19/07/2010
Terkini saya sudah pun membeli seeokor merak jantan dewasa. Oleh itu, tawaran ini masih terbuka untuk anak merak dan juga seekor merak betina dewasa pula.

No comments:

Post a Comment